التخطي إلى المحتوى الرئيسي

كيفيه بيع منتج على النت

1

Amy Schumer buys $2,000 mattress for store employee who let her use bathroom



Here's hoping Amy Schumer jogs in our neighborhood!
The 35-year-old "Snatched" star was out running in Chicago recently when she dipped into a Six Corners Mattress Firm store on an emergency bathroom break.
When store employee Sagine Lazarre allowed the funny lady to use the store's restroom, the generous comedian repaid the favor by buying Lazarre a $2,000 mattress! A rep for Schumer confirmed the story to TODAY.



Ethan Miller / Getty Images/CinemaCon
Actress and comedian Amy Schumer gave a mattress store employee a generous gift after the woman let her use the store's bathroom.

Lazarre — who at first didn't recognize Schumer —told WGN News on Wednesday, "It’s amazing, mind blowing. I’m still shocked."
"She comes out of the bathroom and asks me which one of these (mattresses) is my favorite," Lazarre continued. "She told me she wanted to buy it for me. And I was was so shocked!”



Paul Drinkwater / NBCUniversal/Getty Images
Schumer appears opposite Hollywood legend Goldie Hawn in the upcoming "Snatched."
Once Schumer left the store, Lazarre typed her name into Google and realized she'd seen the star's stand-up comedy specials.
"The lady that was right there talking to me is Amy Schumer. It was amazing. Unbelievable," she said.
Lazarre said the mattress came at the perfect time since she and her daughter recently moved into a new apartment.



Schumer made news last year when she attended the Broadway hit "Hamilton" and left a $1000 tip on a $77 bar tab! Hear all about it in the video below.
This news is about    .today.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بالصور 10 معلومات لا تعرفها عن الممثلة السورية التي مارست جهاد النكاح مع داعش

انتشرت خلال الساعات الماضية أنباء عن فضح الممثلة السورية لونا الحسن، المعروفة بممارسة "البورنو"، علنيًا، بأنها على علاقة بأطراف من "داعش"، المصنفة كجماعة إرهابية، حيث أشارت التقارير إلى أنها كانت على علاقة مع مجد سليمان، واستمرت معه لفترة من الزمن بعد أن سرقت منه مبالغ خرافية وعندما اكتشف سرقتها لجأت لشخص يُدعى سامر الخوري، واتفقت معه على أن يشتري منزلًا لوالدها نواف الحسن، وقامت بتصوير بعض مقاطع البورنو مع سامر الخوري، وحصلت منه على مبالغ كبيرة حيث أن أخاها كفاح الحسن، معتقل في سجون تدمر بتهمة سرقة أموال الجيش واستطاعت إخراجه من السجن بمساعدة مالية من "الخوري"، ومساعدة الممثل فراس ابراهيم، ومن بعدها تركت سامر الخوري، وتعرفت على مهند حمود، أحد التجار المعروفين في سوريا، وعقب انتشار هذه الحداث ننشر معلومات لا يعرفها الجمهور عن لونا الحسن. 10-لونا الحسن، هي ممثلة سورية، ولدت في سوريا، وانتقلت إلى الإمارات العربية المتحدة. 9-درست القانون وتخرجت في كلية الحقوق بجامعة دمشق، ولكنها فضلت التمثيل على المحاماة، فالتحقت بالمعهد العالي للفنون المسرحي

القصة الكاملة لضبط سيارة باشا مصر

تعتبر "السوشيال ميديا" أحد أبرز الأسلحة المستخدمة لكشف العديد من الأسرار، كان آخرها التركيز على سيارة تحمل لوحة معدنية مكتوب عليها "باشا مصر" بدل من الأرقام المعدنية المتداولة.            البداية تناقلت على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" صورة سيارة تسير في شوارع "طنطا" مكتوب عليها "باشا مصر" بدل من لوحاتها المعدنية، الأمر الذى فسره البعض أنها ربما تكون سيارة ظابط. src="https://www.elfagr.org/upload/photo/parags/220/2/298.jpg?q=1" style="border: 0px; box-sizing: inherit; cursor: pointer; display: block; height: auto; line-height: 0; margin: 10px auto; max-width: 100%; position: relative;" /> استياء وشكاوى قام رواد "فيس بوك" بتداول الصورة، معربين عن استيائهم الشديد مما فعله المذكور وتحديه أحكام القانون.           وتعددت  الشكاوى أمام اللواء طارق حسونة مدير أمن الغربية بقيام شاب باستقلال سيارة بدون لوحات ووضعه لافتة كتب عليها "باشا مصر" والسير بها بالطريق العام فى شوا